Näytetään tekstit, joissa on tunniste riista. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste riista. Näytä kaikki tekstit

17.9.2012

Riistaa ja muuta



Terveppä terve, tein riistakäristystä, kukkakaaliparsakaaligratiinia, keitettyjä porkkanoita ja puolukkamössöä. PARASTA NÄISTÄ OLI GRATIINI, joskin liian suolaista. EIKUN siis porkkanat oli nam. Myös puolukkamössö oli OK, siinä oli suurin osa pakastettuja puolukoita ja hieman sekana kaupan valmista puolukkahilloo.

Riistakäristys oli Pirkan pakastealtaassa löytyvää riistakäristystä. EN IHASTUNUT. Lisäks en oo koskaan syöny mitään käristystä joten en tiedä mimmosta sen pitäs olla. En aio tätä tehdä uusiks! NEVÖ EVÖ! :)